luni , 25 septembrie 2017

Uber, Skype, Shazam, Yahoo, Facebook, Google și alte companii majore analizează, la București, revoluția consumului de Internet pe telefonul mobil și explozia aplicațiilor

Facebook, Google, Yahoo, Uber, Skype sau Shazam sunt doar câteva dintre companiile majore care susțin la ICEEfest 2015 prezentări sau workshopuri legate de creșterea importanței telefonului mobil în consumul de Internet.

In prima zi a festivalului (joi, 11 iunie 2015), pe scena dedicata inovatiei, are loc sesiunea ”Apps, Mobile & Game Chaning Ideas”, în cadrul căreia vor vorbi Rob Khazzam, International Launcher Uber, Josh Partridge, Director Shazam pentru Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină și Canada, Chris James, Sales and Strategy Lead Skype pentru Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, Violeta Xanthouli, Senior Marketing Director Globo pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, Mick Rigby, CEO Yodel Mobile, Patrick Hourihan, Head of Research Northern Europe & Global Sales Yahoo, Amine Melouk, Director al InMobi pentru parteneriate strategice în Europa, și Alex Isaia, Product Director al UpStream.

De asemenea, Facebook și Google vor susține două workshopuri în cadrul ICEEfest 2015, ambele avand o parte importanta dedicata marketingului pe telefonul mobil.

În cea de-a doua zi a festivalului (vineri, 12 iunie), pe scena dedicata know-how-ului, Facebook va susține workshopul ”Performance Marketing in Multi-Device World” (Marketing de performanță într-o lume cu multiple device-uri), la care vor participa Mert Canli, Regional Product Marketing Manager Facebook, Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE Facebook, și Robert Bednarski, Head of CEE Facebook.

Tot în a doua zi, specialistii Google vor susține workshopul ”Video and mobile: the two winning strategies in online performance” (Video și mobil, cele două strategii câștigătoare pentru performanța în online), la care vor participa Julia Karr, Branding Expert Google US, și Oana Dumitrescu, Analytical Lead, Google România.

De altfel, campania de comunicare a festivalului semnaleaza ca in lipsa unor strategii coerente de aliniere la tendintele globale, pericolul disparitiei unor business-uri din regiune este iminent. Iar cresterea exponentiala a importantei telefonului mobil e una dintre aceste tendinte majore.

Anul acesta festivalul are cea mai mare amploare de pana acum si se extinde cu trei scene: INNOVATION, KNOW-HOW si EXPERTS la care se adauga zonele VIP precum si spectacolele de stand-up comedy, proiectii si muzica live din cadrul The Viral Nights of ICEEfest.

Bilete si oferte speciale se gasesc pe site-ul oficial – www.ICEEfest.com.  Un numar limitat de bilete pentru serile de muzica, stand-up comedy si petreceri sunt disponibile si pe site-ul IaBilet.ro. Interactive Central and Eastern Europe Festival e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Driven by Toyota Hybrid.

Comentarii la acest articol:

About Laurentiu Barbu

Laurentiu Barbu
CEO & Founder at Internet Advertising srl
X