Connect with us

Facebook

Rata de engagement Facebook

Rata de engagement măsoară eficienţa cu care companiile interacţionează cu publicul lor. Marketerii din social media folosesc Rata de engagement pentru a compara nu doar randamentul unei postări, dar şi al celorlalte postări de pe Facebook venite de la companii cu audienţă de diferite dimensiuni.

Published

on

Definirea metricilor Facebook: Rata de engagement

Rata de engagement măsoară eficienţa cu care companiile interacţionează cu publicul lor. Recent, Facebook a anunţat faptul că va introduce Rata de engagement în noua variantă a Insights Tool.

Marketerii din social media folosesc Rata de engagement pentru a compara nu doar randamentul unei postări, dar şi al celorlalte postări de pe Facebook venite de la companii cu audienţă de diferite dimensiuni. Totuşi, Rata de engagement din cadrul Facebook Insights este disponibilă doar administratorilor paginii.

Astfel, există mai multe modalităţi de calculare a Ratei de engagement, fiecare având un alt scop. Aflând aceste detalii poţi obţine un nivel mai bun de interacţiune pentru postările tale. În plus, poţi compara şi nivelul de interacţiune al postărilor mai multor pagini de Facebook.

Cum se calculează Rata de engagement pe Facebook

Rata de engagement măsoară ce procent din publicul tău a interacţionat cu postările tale, iar calcularea ei depinde de sursele de date pe care le foloseşti.

Calcularea Ratei de engagement a postărilor tale cu ajutorul Insight Data

Informaţiile oferite de Facebook Insights dezvăluie atăt totalul utilizatorilor unici care interacţionează cu postărilor tale, cât şi impactul organic al acestora. Acest lucru permite administratorului paginii să calculeze rata de engagement în funcţie de Likes, Shares şi comentarii.

Calcularea Ratei de engagement a postărilor tale fără Insight Data

Atunci când calculezi Rata de engagement a competitorilor nu ai acces la informaţiile lor din Insights Data de pe Facebook, dar poţi obţine detalii utile în funcţie de numărul total de fani şi interacţiunea lor. Această metodă poate fi folosită pentru a măsura rata de engagement a competitorilor fiindcă nu necesită acces la datele paginii.

Acest tip de calcul al Ratei de engagement poate fi numit şi “Interacţiunea ca procent din numărul total de fani”. Pentru a trage o concluzie semnificativă, asigură-te că atunci când compari ratele de interacţiune ale competitorilor, vei folosi acest calcul şi pentru brand-ul tău.

Aceasta este o metodă mai simplă şi mai rapidă de a calcula Rata de engagement, mai ales în momentele în care trebuie să te concentrezi mai mult pe alte aspecte ale campaniei.

Ce înseamnă Rata de engagement pentru tine?

Rata de engagement este un metric util pentru a măsura calitatea conţinutului pe care îl postezi pe pagină. De exemplu, îţi oferă posibilitatea de a compara interacţiunea a două postări care au ajuns la un număr diferit de utilizatori.

Pe măsură ce baza fanilor creşte în timp, poţi măsura calitatea audienţei tale aflând cu care din conţinutul postat interacţionează cel mai mult utilizatorii.

Atunci când analizezi competiţia, Rata de engagement îţi permite să compari interacţiunea paginii tale cu cea a altor pagini cu audienţă de diferite dimensiuni. Prin această comparaţie poţi afla informaţii legate de calitatea publicului tău şi eficienţa conţinutului postat de tine în comparaţie cu alţii care lucrează în aceeaşi industrie.

Laurențiu Barbu
Social Media Specialist
Tel. 0769.656500
laurentiu.barbu@socialmedia.ro

""
1
Dacă ai o afacere și vrei să afli mai multe despre serviciile de promovare prin Social Media lasă-ne numărul tău de telefon și te vom contacta imediat:
Număr de telefonyour full name
Previous
Next

Comentarii la acest articol:

CEO & Founder at Internet Advertising srl

Continue Reading

Trending