luni , 25 septembrie 2017

Anul comerțului unificat pentru urmatoarea perioadă.

Atât ritmul cât și natura schimbărilor din retail progresează cu o viteză pe care n-am mai văzut-o vreodată. În societatea noastră mereu trează, de tip “vreau acum”, retailerii sunt provocați să se ridice la înălțimea pretențiilor cumpărătorului; trebuie să se echipeze și să se angajeze pentru a îndeplini dorințele la punctul preferat de achiziție al consumatorului.

Această nevoie de interacțiune și furnizare de valoare adăugată clienților pe parcursul întregii experiențe de shopping – online, în magazine, pe mobile – determină nevoia de gândi diferit despre canalele retailerilor și punctele lor de interacție cu clienții.

Ca să aibe cu adevărat succes și să fie competitivi, retailerii recunosc nevoia de a atinge Unified Commerce, care merge cu un pas mai departe decât retailul omni-channel pentru a include și funcții realizabile prin tehnologie, înăuntrul și în afara companiei. Aceste funcții au drept scop servirea clienților când, unde și de pe ce dispozitiv doresc ei; și ca să fie totul CU ADEVĂRAT interesant, toate acestea se pot schimba și pot migra în cadrul unei singure tranzacții.

De fapt, acum este prioritatea numărul unu pentru retaileri și va sta la baza celor mai multe cheltuieli pe tehnologie în 2016, conform unui nou studiu al firmei globale de cercetare IHL Group. Într-un webinar recent, la care am participat, mai exact azi la ora 08:00 dimineata, Președintele IHL Greg Buzek a împărtășit că 69% din totalul cheltuielilor cu software-ul din 2016 vor fi axate pe inițiative tehnologice corelate cu Unified Commerce, o cifră amețitoare reprezentând 30 de miliarde de dolari.

În aceste investiții sunt incluse lucruri ca infrastructura de comunicații din magazine, actualizarea punctelor de vânzare și angajamentul crescut pentru POS-ul mobil, cu bazarea acestuia pe un sistem centralizat enterprise de management al comenzilor și o strategie cu un sistem centralizat de comercializare și distribuție.
Aceste arii de investiții sunt în mod cert priorități exprimate de clienții Microsoft din retail, iar noi vedem retaileri vizionari și inovativi înlocuindu-și sistemele disparate; aceste sisteme au tehnologii de comerț ce se suprapun parțial, iar retailerii nu-și mai pot permite cheltuiala și timpul necesare pentru a le menține la pas cu rata schimbărilor.

Retailerii de succes de mâine vor combina cele mai bune capitaluri fizice și digitale pentru a crea acea experiență modernă din magazine și acel shopping fluid pentru consumatorii lor, indiferent de calea pe care o aleg aceștia; iar magazinul fizic experiențial va fi punctul central al viziunii.

Sunt nerăbdător să aflu ce urmează în 2017!

Material realizat de Dumitru Marian

Comentarii la acest articol:

About Marian Dumitru

Experienced online marketer, specialized in search marketing and biddable media, with a background of over 6 years in managing online marketing campaigns for small, medium and big clients in various industries (telecom, hospitality, auto, software, FMCG, ecommerce, consulting), both B2C and B2B. Worked both as an employee (SMBs and corporations, advertising agencies) as well as an entrepreneur and developed global experience in a wide range of industries. Specialties: SEO, SEM, PPC, Web Analytics, User Psychology, Social Ads, Online Advertising, Display.
X